Doel behaald dankzij betrokken donateurs!

11 juni 2021 13:30

Het doel om €110.000 op te halen voor het noodfonds is inmiddels ruimschoots behaald! Van ruim 1.300 betrokken alumni, studenten en WUR-medewerkers hebben we in totaal €119.624 mogen ontvangen. Hiermee kunnen we samen studenten in nood helpen met hun studie. Een geweldig resultaat! Naast donaties ontvingen we hartverwarmende reacties.

Anoniem: “I know my donation is not much, but in my study period, I had a difficult time. At that time, WUR and Anne van den Band Fund helped me a lot, and it was an unforgettable moment! Thanks so much for the help.”

Lily: “Our students wherever they are from, are our future and we should support them whenever we can. Good luck all!

Anoniem: “Omdat ik het belangrijk vind dat mensen hun studie kunnen voltooien. In deze complexe tijden kunnen ze daarbij de steun van anderen goed gebruiken.”

We hebben nieuwe aanvragen van studenten ontvangen en laten deze door de commissie beoordelen. Eén van de studenten die onlangs steun heeft ontvangen, stuurde ons een mooie reactie die we graag met jullie delen: “Respected committee, Is this for real? I mean I can’t thank you enough from me and my family’s side. We are grateful for this gesture and help at this time. This has definitely taken huge chunk of stress off my head and now I have one clear vision of getting graduated next year.

Kijk, daar doen we het samen voor. We houden u graag komende tijd op de hoogte over het noodfonds en de studenten die we dankzij uw donatie kunnen helpen.

Ook namens de studenten, enorm bedankt voor uw steun!